Tag-Chestionarul lui Proust

 Am primit acest tag de la Stefi si Gya si mi-a placut foarte mult.
1. Principala mea trăsătură
Prietenoasa

2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat
Sinceritatea

3. Calitatea pe care o prefer la o femeie
Feminitatea

4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei
Sinceritatea

5. Principalul meu defect
Impulsiva

6. Îndeletnicirea mea preferată
Nail-art, desenul

7. Fericirea pe care mi-o visez
Intemeierea unei familii

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire
Prefer sa nu-mi imaginez
9. Locul unde aş vrea să trăiesc
New York
10. Culoarea mea preferată
Roz
11. Floarea care-mi place
Trandafirul

12. Pasărea mea preferată
Pasarea colibri


13. Prozatorii mei preferaţi 
Mircea Cartarescu
Mircea Eliade

14. Poeţii mei preferaţi
Mihai Eminescu
George Bacovia

15. Eroii mei preferaţi din literatură
Romeo
Robinson Crusoe

16. Eroinele mele preferate din literatură
Julieta
Ioana d'Arc


17. Compozitorii mei preferaţi
Beethoven
Mozart

18. Pictorii mei preferaţi
Rembrandt
Leonardo da vinci
Corneliu Baba
Cezanne
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală
Nu am

20. Ce urăsc cel mai mult
Minciuna

21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere
Curajul

22. Cum aş vrea să mor
De batranete.

23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă
Cele facute din neatentie.
24. Deviza mea
Niciodata sa nu spui niciodata!

Si le dau urmatoarelor:
iguanitza
Special K
Libertat
Simi_for
Honey Bunny
Little D
Ami
         XoXo,
               B-girl

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu