Tag 3

Am primit acest tag de la Gya si a fost foarte distractiv.Trebuie sa dau 3 raspunsuri la fiecare intrebare.

3 culori preferate
  1. Alb
  2. Negru
  3. Roz
3 melodii preferate...
  1. Massari-Real love
  2. Celine Dion-Because you loved me
  3. Buddha Bar- Hess Is More Yes Boss
3 piese vestimentare preferate...
  1. Skinny jeans
  2. Over the knee boots(cizme peste genuchi)
  3. Geaca de piele
3 materii preferate...(liceu/facultate)
  1. Engleza
  2. Stiintele comunicarii
  3. Desenul
3 băuturi preferate...
  1. Cola
  2. Suc de portocale
  3. Ceaiul
3 mâncăruri preferate...
  1. Cartofi prajiti
  2. Pizza
  3. Lasagna
3 deserturi preferate...
  1. Prajitura Snickers
  2. Tort de iaurt
  3. Tiramisu
3 calităţi...
  1. Prietenoasa
  2. Fidela
  3. Amuzanta
3 defecte...
  1. Incapatanata
  2. Sensibila
  3. Impulsiva
3 persoane la care ţii cel mai mult (prieteni)...
Am mai mult de 3 persoane la care tin. :D

3 persoane pe care le urasti...
Nu spun :P.
3 obiecte la care nu ai putea renunţa...
  1. Telefonul
  2. Calculatorul
  3. Make-up stuff si oje
3 profesori pe care nu îi suporţi...
Nu am decat unul singur- profesoara de drept penal .

3 profesori de gaşcă...
Dirigintele si profesorul de ore de matematica din clasa a XII-a.

3 băieţi simpatici de la tine din şcoală/facultate...

3 ţări pe care ai vrea să le vizitezi...
  1. Franta
  2. Egipt
  3. Anglia
3 dorinţe... 
Daca le spun nu se mai indeplinesc.

3 chestii cu care te lauzi...

Nu ma laud cu nimic.


3 lucruri pe care nu ai avut curaj sa le faci...
  1. Sa ma vopsesc blonda
  2. Sa fac sporturi extreme
  3. Sa ma tund scurt

3 lucruri pe care regreţi că le-ai făcut...
  1. Ca mi-am intins prea mult parul si mi-am distrus buclele naturale :((
  2. Ca nu am spus ce simteam la momentul potrivit
  3. Ca am aruncat banii pe lucruri  inutile

3 lucruri pe care regreţi că nu le-ai făcut...
Nu am lucruri pe care regret ca nu le-am facut.

Il dau mai departe urmatoarelor fete. Daca vor:
Iguanitza
Special K
Simi_for
Ami
Honey Bunny
Stefi(All about Make-up)
Anda Zelenca si tuturor fetelor care nu l-au facut inca.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu